diumenge, 26 de desembre del 2010

31a SANT SILVESTRE DEL MASNOU

Matí geladet 4º C a les 9 del matí, per sort amb un cel ben net, el sol ha anat escalfant.
Lo millor del dia és que l'Ariadna amb set anys ha debutat amb moltes ganes "Papa a partir d'ara m'apunto a totes" Això és lo més gran de tota aquesta temporada, tot sigui dit, ha tingut motivació extra ja que ha corregut amb la seva cosina Raquel, -Ja anem posant el granet de sorra a les futures generacions!!
SORTIDA!!Allí erem en Lluis i Jose Manuel "pare de la Maia" amb qui ens hem dessitjat sort. Al cap d'uns quants segons, com uns 20, passo per la catifa del chip. Primer km i vaig sobre 5 min/km. Deixo el crono de banda i provo d'apretar buscant sensacions, gir al km 3 i vaig forçat, km 4 i segueixo forçat però aguanto pensant que és l'últim km, s'em fà etern, gir al final del port i veig l'arc de l'arribada, ho dono tot i em poso devant del grup en el que anava.
Aturo el crono a 19:23 -Estic molt content ho he fet per sota del temps previst, que era per sobre de 20 min, corrent a 4:10.
Propera cita Cursa dels nassos i primer bany de l'any el dia 1/1/11 a Mataró.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada