diumenge, 12 de desembre del 2010

TRAVESSIA ILLES MEDES ( MARATÓ TV3)


Bona previsió meteorológica del dia abans. Sortint de casa el termòmetre del cotxe ha arribat als zero graus, arribant a l'Estartit 2,5º C i pujant, afortunadament.
En arribar al parquing de l'Estartit, ja m'he trobat amb en Marc, Jordi i Lluís de Neda el Mon i colabs.
Per l'ocasió m'havia comprat uns mitjons i guants de neopré, per recomanació d'en Lluís, un cop he contactat amb l'aigua he quedat sorprés per què als peus ni me n'he adonat del canvi de temperatura - Bon invent això!!
SORTIDA!! mentre parlo amb en Jordi, veig que tothom ha seguit als nedadors que sortien primers, els que ho feien a pel i després ho haviem de fer la resta que duiem neopré. -Collons ja m'he queda't l'últim...
Em col·loco els guants, les ulleres i engego el crono, quatre o cinc braçades són suficiènts per adonar-me'n que els guants no em van bé, -Se m'inflen com dos globos i nedar aixì és impossible.
Els hi dono a l' últim caiac que hi ha, que està just al darrera meu i surto veient com tothom ja va uns quants metres per endavant. - Tant se val!! he vingut a nedar i d'una forma no competitiva, a veure com respón l'espatlla dreta...
Un cop superat l'espigó veig que l'aigua és "més calenta" i que el mar m'engresca a seguir nedant. Sense grans pretensions m'he adonat que anava avançant a gent fins arribar a l'embarcador de la Meda Gran, avituallament, 1/2 beguda isotònica i a seguir nedant, ha estat de tornada que realment he vist clar la referència visual del turons de l'Estartit i on he tingut unes sensacions nedant extraordinàries. Gir a la boia d'entrada al port i han estat aquests últims metres que se m'han fet eterns i amb l'aigua gelada.
Arribada a l'Estartit i el crono diu que ho he fet en 1h 10min, - No està malament, però el mes important, èxit de participació, més de 100 participants, contribuint amb la causa de la Marató de TV3!!
Per acabar-ho d'adobar ens hem fotut un bon àpat de germanor al restaurant Robert de l'Estartit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada