dimecres, 5 de desembre del 2012

III Travessia Illes Medes (Marató TV3)



Sortim del poble amb la família al complert, hem quedat amb en David, l'Oriol i l'Eduard del Tri +9, per anar a fer la 3ª edició de la travessia de les illes Medes. Baixes importants que no han vingut...

Meteorològicament parlant, de pujada a l'Estartit la temperatura exterior que marca el cotxe no és engrescadora, hem arribat als -3,5ºC

-Això es molt de fred!!

Ens enfundem els neoprens i ens dirigim cap a la platjeta de l'Estartit i comprovem que l'aigua està freda, allí em trobo amb tota la família nedaddicte, moltes cares conegudes i amics.



Instants abans de la sortida parlant amb en Maxi, em fa cinc cèntims del recorregut de la travessia, ja que jo em pensava que anàvem fins a la Meda gran i tornar, però em diu que sortint del port esportiu hem de nedar uns tres-cents metres mar endins, direcció a les Medes i després direcció a la platja de l'Estartit i altre cop cap el port. Vagi per davant en Maxi és dels pocs valents que fa la travessia a pell.

Sortida!! Tots els nedadors/es entrem sense molt entusiasme, o això em sembla percebre per la fresqueta que fa, el cert és que tinc ganes de nedar, i sense ni donar-me´n, estic sortint del port i buscant la boia mar endins, l'onatge és engrescador, amb una longitud molt agradable.

-Ara sóc a dalt i miro, ara sóc a baix i gaudeixo d'aquest puja i baixa!!

Un cop fet el segon gir m'apareixen certs problemes per visualitzar la següent boia i em deixo guiar pels caiaquistes, en aquest punt inicial, la sensació de surfejar és molt agradable, però tot d'una en realitzar l'últim gir per anar direcció cap el port, he tingut problemes per mantenir la trajectòria i el vent i l'onatge s'han tornat empipadors.

Aplicant la tècnica i sense despistar-me gaire, finalment em trobo enfilant l'entrada al port, ja tinc ganes de tornar a nedar una mica més ràpid i veig que l'espatlla dreta és queixa, per tant, amb la feina feta surto en 1:08 minuts i al poc surt l'Oriol, un minut per darrera meu, li pregunto a en David per l'Edu i em diu que ha sortit en 59 minuts.

Gran travessia!! l'Oriol ja se sent més aprop de l'Ironman i l'Eduard confirma que és un excel·lent nedador.

Salut i nedaddició!!! 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada