diumenge, 20 d’octubre del 2013

DUO SWIM RACE

Em llevo d'hora, esmorzo una mica i cap a la platja.
Allí ens trobem amb en Lluís, bon amic i gran nedador, a ell li dec la meva passió per les aigües obertes.
Tota l'organització de Life for events, ja fa estona que treballa pels nedadors que mica en mica van arribant. Moltes cares conegudes i molts amics, gent de travesses, del Tri+9, del món de la triatló, cracks de la natació, etc...
Amb en Lluís comentem estratègia i li dic que no tiri molt fort, de fet, no em trobo gaire bé i se que en Lluís pot tirar molt en els 3000 metres.




SORTIDA!!! En Lluís em fa d'escuder, en arribar a la primera boia per girar paral·lels a la costa es posa un nedador entremig i això fa que m'obri en excés i perdo referència visual amb ell, als pocs metres me'l trobo esperant-me, aquest petit entrebanc m´ha fet perdre confiança, però en Lluís constantment m´ha dut molt ben guiat.

No ha estat fins els 1500 metres que no m'he trobat a gust i he pogut anar a un cert ritme, sempre sentint el cop de timó i suport del meu "Duoracer", poc a poc m'he anat creixent i agafant peus, cosa que he pagat en algun moment, en tocar-li els peus posava el turbo.


- On vaaaas!! La propera no et toco els peus.


A partir dels 2000 metres ja m'he sentit be del tot i he notat el canvi de ritme que hem fet, últim gir a la boia groga i ho hem donat tot fins l'arribada.


En arribar, ens felicitem amb en Lluís, en Sergio i molta gent.
Mentre esperem a l'entrega de premis, em ve a dir el gran Jonhy, que ha competit amb en Santi Pellejero i han fet podi, que pugi al podi a recollir el trofeu d'en Santi, accedeixo amb molt de gust. Us haig de dir que he tingut una sensació estranya en trobar-me en mig de tant de nivell, però molt orgullós de sentir-me envoltat de gent tan ben parida a dalt i a baix del podi!!
Gran satisfacció de fer aquesta cursa, en aquest format tant original i ben organitzada.

Felicitats a tots els Duoracers!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada